MAGNUS FLORIN: Harriet Backer är storartad på Nationalmuseum
CHARLOTTE WIBERG: Leif Holmstrands dräkter förvandlar kroppar
STEFAN LINDBERG: Conny Karlsson Lundgren har sin första stora soloutställning
JESPER STRÖMBÄCK EKLUND: Det märks att två unga curatorer sitter i juryn
THERESE BOHMAN: Berlinde de Bruyckere påminner om att vi också är natur
THERESE BOHMAN: Anna Odells verk är svårsmält och fängslande
JESPER STRÖMBÄCK EKLUND: Svenska elektronmusikstudion var nördarnas afton
CONNY C-A MALMQVIST: Leif Eriksson var en tjuv som approprierade
JESPER STRÖMBÄCK EKLUND: Edward Jarvis hamnade i skuggan
JESPER STRÖMBÄCK EKLUND: Sadaf Ahmadis ”Concrete setting” är övertydlig
JESPER STRÖMBÄCK EKLUND: Äntligen nyttjas Galleri 3 optimalt
LINDA FAGERSTRÖM: Ingela Ihrman är inte rädd för något
PHILIP WARKANDER: Jag får svindel av Ehrs och Wolgers på Fotografiska
THERESE BOHMAN: Det har inte hänt mycket sedan 2018
PHILIP WARKANDER: Liljevalchs har en radikal hållning
VALERIE KYEYUNE BACKSTRÖM: Årets Göteborgsbiennal gör mig till Andrew Tate
CHARLOTTE WIBERG: Jag hoppas många ser Firelei Báez på Louisiana
JESPER STRÖMBÄCK EKLUND: Marabouparkens utställning spretar
PHILIP WARKANDER: Man blir yr av alla mönster på Millesgården
THERESE BOHMAN: Lisa Tan låter besökaren kliva in i sjukdomen
Innehåll: